Porady :)

Temat: [grafika] czy R9600pro czy R9550XT (od 2 strony czytaj)
zayonnc, czy ten sklep i tak karta http://www.esc.pl/product_info.html?cPath=7...roducts_id=2024 to jest napewno taktowanie tak jak tutaj jest napisane 400/600 bo sie zdecydowalem od nich kupić, i czy to jest jakis pewny sklep, czy nie przyślą czegos innego itp.

jak wybiore przesylke kurierem to ten sklep ma tak napisane:
http://www.esc.pl/information.html?info_id=6
"Kurierem za pobraniem (30zł brutto): Przesyłki nadawane za pośrednictwem GLS (General Logistics Systems Poland), do miejsca przeznaczenia docierają w następnym dniu roboczym (z wyłączeniem sobót i niedziel). Przesyłka jest ubezpieczona, możliwe jest sprawdzenie jej stanu i zawartości w obecności kuriera. Drogę przesyłki można śledzić na podstawie numeru listu przewozowego – przekazujemy go Państwu w chwili zamknięcia zamówienia. Płatność następuje gotówką w momencie odbioru towaru. "

moje pytanie jest takie, jeżeli otwoerze pudelko z kartą i karte bede trzymał w reku to gdzie jest napisane jakie ta karta ma taktowanie? jak mam odróżnić wersje pełną pro od advantage ?
Źródło: forum.pcmaniak.pl/index.php?showtopic=24584



Temat: IComp.pl -Uwaga!
Taki trochę OFFtop zrobię.

Chce zamówić monitor w sklepie lcd4you.pl i z tego co tu widzę korzystają z usług GLS Poland lub Masterlink (DPD).

Co sądzicie o tym sklepie ?
Co sądzicie o tych kurierach ?

O GLS widzę że nawet w tym topiku jest sporo negatywnych opinii, ale za to gdzieś tu przeczytałem że można zażyczyć sobie aby wysłali innym kurierem np DHL

PS, nie lubie takich tematów jak akurat chcę coś zamówić :E

Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=288027


Temat: Anty-narzekalnia
Status zamówienia Przesyłka wysłana KURIEREM GLS ZA POBRANIEM (sprawdź gdzie jest twoja przesyłka http://www.gls-poland.pl/pl/home/index.html )

Ej, wiecie co to znaczy?! Wiecie to znaczy?!
Źródło: mindlessselfindulgence.jun.pl/viewtopic.php?t=76


Temat: PRZYSZLE EMIGRANTKI
http://www.gls-poland.com/pl/home/index.html kliknij na GLS w europie i tam gdzies bedzie cennik
tylko ze onimaja podobno jakies ograniczenia wielkosciowe trzeba zadzwonic si sie zapytac
Źródło: forum.banda.pl/viewtopic.php?t=491


Temat: duze paczki - czym ??
Anika a sprawdzalas w tym? http://www.gls-poland.com/pl/home/index.html.Ja przesylalam ta firma 3 paczki po prawie 30 kilo za kazda zaplacilam 170 zl i jestem zadowlona z ich uslug-doszlo w terminie i bez uszkodzen.Niestety z Poczta polska mam zle doswiadczenie bo skorzystalam z ich uslug wysylajac paczke z ksiazkami wlasnie ekonomiczna przesylka i szla 3 msc i "znalazla"sie dpiero kiedy zaczelam skladac reklamacje do nich.Nie wiem moze mialam pecha ale drugi raz nie zaryzykuje wyslania poczta-zreszta u nich za 30 kilo duzo wiecej trzeba by bylo zaplacic.
Źródło: forum.banda.pl/viewtopic.php?t=2127


Temat: Przesyłka Niemcy/Polska
Ja widzę dwie opcje jeśli nie masz umów z przewoźnikami.

GLS - powinno kosztować max 100 zł - z tego co wiem to teraz można zamówić odbiór paczki w D po stawkach polskich - http://www.gls-poland.com/pl/home/index.html

Alternatywnie niemiecka poczta, która dla wysyłek zagranicznych jest DHL'em, ale stawkę, którą podałeś wydaje się zawyżona (zakładam, ze nie musi być express i 2-3 dni ujdzie) - 8.60 EUR -
http://www.dhl.de/de/pake.../paeckchen.html
Źródło: srtw.pl/viewtopic.php?t=3339


Temat: Co nowego w Czeladzi - inwestycje i nie tylko

Oddział GLS w Czeladzi wzrasta
Firma General Logistics Systems Poland Sp. z o.o. (GLS Poland) od roku 2005 obecna jest ze swoim oddziałem w Czeladzi. „Od tego czasu ilości przesyłek regularnie wzrastały“, wyjaśnia Tomasz Kroll, District Manager GLS Poland.

„Aby być przygotowanym również na dalszy wzrost, firma GLS dostosowuje swoje możliwości przeładunkowe“. W połowie lipca rozpoczęła się planowana rozbudowa budynku filii z kształtu litery „L” do „U”. Dzięki dodatkowym bramom dla samochodów kurierskich oraz liniowych oraz powiększonej powierzchni przeładunkowej można będzie teraz obsłużyć dziennie ok. 5000 paczek więcej.

Te dodatkowe powierzchnie powinny być oddane do użytku pod koniec października – dokładnie przed szczytem sezonu. GLS zainwestował w rozbudowę oddziału ponad milion euro.
źródło: www.czeladz.pl

Źródło: mojaczeladz.nazwa.pl/phpBB/viewtopic.php?t=670


Temat: Nowe samochody - co nowego na rynku
Hyundai Motor Poland zgodnie z zapowiedziami wprowadzi? na polski rynek model Atos Prime. Gruntownie od?wie?ony stylistycznie i technologicznie Atos uzupe?ni ofert? Hyundaia w segmencie najmniejszych samochod?w miejskich. Na polskim rynku b?dzie konkurowa? mi?dzy innymi z Chevroletem Spark, Oplem Agila, Ki? Picanto czy Fiatem Panda.

Nowy Atos Prime, zaprezentowany podczas Mi?dzynarodowych Targ?w Samochodowych we Frankfurcie w 2003 roku, cieszy si? do?? sporym zainteresowaniem klient?w. W ubieg?ym roku w samej Europie sprzedano 42 tysi?ce sztuk tego modelu, co oznacza 10-procentowy wzrost w stosunku do roku poprzedniego. Atos Prime jest czwartym co do wielko?ci sprzeda?y modelem Hyundaia w Europie, zaraz po Getzu, Tucsonie i Santa Fe.

Atosa nap?dza czterocylindrowy silnik typu epsilon o pojemno?ci 1100 cm3, kt?ry zdaniem producenta ma zapewnia? r?wnowag? mi?dzy oszcz?dno?ci? paliwa i niez?ymi osi?gami. Jako jedyny w klasie, dysponuje wielozaworow? jednostk? nap?dow?. 12 zawor?w i pojedynczy wa?ek rozrz?du w g?owicy – ten zestaw gwarantuje moc 59 KM przy 5450 obr/min. Dzi?ki zastosowaniu tworzyw sztucznych w obudowie filtra powietrza, wentylatorze ch?odnego powietrza i w pokrywie silnika konstruktorom korea?skiej marki uda?o si? ograniczy? mas? pojazdu do 959 kilogram?w. Atos Prime w standardzie oferowany b?dzie z pi?ciostopniow?, automatyczn? skrzyni? bieg?w. Na zam?wienie dost?pny jest r?wnie? 4-biegowa przek?adnia automatyczna. Przednie zawieszenie Atosa to kolumny McPhersona, w tyle za? zastosowano zespolon? belk? skr?tn?, ze spr??ynami i hydraulicznymi i amortyzatorami.

Atutem Atosa na polskim rynku ma by? jego prostota. St?d te? zar?wno w stylistyce zewn?trznej jak i wewn?trznej Hyundai Atos jest bardzo zachowawczy. Producent postawi? na niedrogie, cho? praktyczne materia?y wyko?czeniowe. Nowy Atos oferowany jest z nadwoziem 5-drzwiowym, 4-miejscowym w dw?ch wersjach wyposa?enia. Wersja GL posiada mi?dzy innymi ABS, zamek centralny, immobilizer, poduszk? powietrzn? kierowcy, regulacj? wysoko?ci kierownicy, sk?adan? i dzielon? tyln? kanap? oraz przyciemniane szyby. Wersja GLS jest bogatsza mi?dzy innymi o poduszk? powietrzn? pasa?era, elektrycznie sterowane szyby przednie, halogeny oraz lakierowane lusterka i klamki. Nowy Atos Prime dost?pny jest w 11 kolorach nadwozia. Ceny samochodu rozpoczynaj? si? od 28 900 z?.





?r?d?o: motogazeta.pl

Te auto jest strasznie brzydkie... jak zreszt? te? Kia Picanto
Źródło: cafemirenium.kylos.pl/viewtopic.php?t=50


Temat: Styczeń 2009
Nowa filia GLS Poland - Jakość na Północy

Z początkiem miesiąca firma kurierska General Logistics Systems Poland Sp. z o.o. (GLS Poland) otworzyła na Pomorzu nową filię. Wraz ze zlokalizowanym w Słupsku nowym oddziałem, to w sumie już 29 filia GLS w Polsce, która zwiększy wydajność w doręczaniu paczek na Wybrzeżu.



Firma GLS Poland zainwestowała około 350.000 złotych w systemy taśmociągów, systemy informatyczne oraz sprzęt video odpowiadające najnowszym standardom GLS w istniejących już budynkach i tym samym stworzyła nowoczesne i bezpieczne miejsce do przeładunku paczek.

W nowej filii można dziennie obsłużyć 1500 przesyłek odbieranych i tyle samo doręczanych do Klientów. Z 400m² powierzchni przeładunkowej oraz 70 m² powierzchni biurowej Słupsk należy do małych oddziałów GLS Poland. Mimo to spełnia on ważną funkcję: „Nowy obiekt odciąża oddziały GLS w Koszalinie i Gdańsku, przejmując obsługę miast: Bytów, Łeba, Ustka, Lębork oraz Słupsk“, mówi Walter Kleine, General Manager GLS Poland. Oba dotychczasowe oddziały nadmorskie osiągnęły granice swoich możliwości wskutek zwiększających się stale ilości obsługiwanych paczek w GLS Poland.

„Dzięki nowemu oddziałowi w Słupsku możemy obsługiwać nowych Klientów w regionie oraz tak skracać każdą trasę dostawy, aby wszystkie paczki mogły być przekazane do dalszego transportu samochodami liniowymi jeszcze w dniu ich odebrania – nawet jeśli w czasie wakacji wczasowicze z całej Polski powodują korki na drogach regionu”, wyjaśnia W. Kleine. „Dzięki wzmocnieniu naszej sieci niezawodność i wysoka jakość GLS Poland dotrzymują kroku rosnącej liczbie przesyłek.”

etransport.pl
Źródło: goldentruck.eev.pl/viewtopic.php?t=299


Temat: duze paczki - czym ??
novitax8, http://www.gls-poland.com/pl/home/index.html tak wchodzi kaka sie chyba pomylila :]
Źródło: forum.banda.pl/viewtopic.php?t=2127


Temat: Zakup chust wielofuncyjnych (coś jak buff)
Planuję razem z Bartem, Szymkiem oraz Jarkiem zakup chust http://www.e-horyzont.pl/...n-1_31466t.html

jeżeli ktoś jest zainteresowany niech pisze który wzór, sprawa jest otwarta do niedzieli do godziny 22. Potem wysyłam zamówienie i czekam na kasę od zamawiających (najlepiej przelew z mBanku), koszty przesyłki będą zależne od kwoty zamówienia.
W przypadku zamówienia o wartości powyżej 149 zł za dostawę Ty nic nie płacisz, bo koszty transportu ponosimy my - Ty płacisz wówczas tylko za zamówiony towar i za nic więcej! - natomiast w przypadku dostaw o wartości niższej niż 149 zł koszty transportu wynoszą:

Poczta Polska (płatne przelewem lub kartą): 9 zł
Poczta Polska (płatne przy odbiorze): 13,50 zł
Firma kurierska GLS POLAND (płatne przelewem lub kartą): 14 zł
Firma kurierska GLS POLAND (płatne przy odbiorze): 18 zł


Ja zamawiam
-climb black
-black
2x15.90=31.80


Kamil
-lizard
15.90


Guzi(Jarek)
-zimowa
19.90


Bart
- black 1szt
- pirate 2szt
3x15.90=47.7


Wieśko
- zimowa
19.90

Kola
- zimowa
19.90

Szymek
- pirate
15.90


Całość=171.2zł czyli darmowa przesyłka

Właśnie chciałem złożyć zamówienie, ale niestety zimowe są teraz niedostępne...

przy zamówieniu tylko tych zwykłych suma wychodzi 111.30zł
czyli przesyłka 9zł/4(osoby które zamawiają letnie) = 2.25
Źródło: forum.rowerowylublin.org/viewtopic.php?t=784


Temat: GLS poprawia połączenia do nowych regionów gospodarczych
Indie, Hong Kong, Rosja, Daleki Wschód – GLS umacnia połączenia z tymi krajami i regionami ekonomicznymi. Dzięki temu skróciły się czasy doręczeń standardowych przesyłek do kilku krajów. Poprawiła się jakość i przejrzystość systemu. Kolejne umowy partnerskie są już na widoku.

Paczka do Nowosybirska przyjeżdża w trzy, cztery dni, tak jak i przesyłki do Abu Dhabi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich – dostarczane przez dostawcę usług kurierskich GLS, firmę skupioną na budowaniu swojej sieci w Europie.

Sprzeczność? Nie w opinii Rico Back’a, CEO Grupy GLS „Jesteśmy związani z całym światem umowami partnerskimi. W szczególności wzmocniliśmy nasze połączenia ze wschodzącymi rynkami za pośrednictwem nowych partnerów, ponieważ te regiony stają się coraz bardziej istotne dla naszych klientów.

Najświeższy przykład: GLS stworzył połączenie z Dalekim Wschodem poprzez umowę partnerską z MIDEX INTERNATIONAL. Biuro lotnicze GLS z licencją IATA, znajdujące się na lotnisku we Frankfurcie, przekazuje paczki z całej Europy i wysyła je dalej do Dubaju. Tam Midex dba o sprawy celne i dystrybucję na Półwysep Arabski oraz część Lewantu i Północnej Afryki.

Tylko kilka miesięcy wcześniej GLS podpisał umowy z innymi partnerami: EMS Garantpost obsługującym Federację Rosyjską, GATI Ltd, - na subkontynencie indyjskim, oraz TF Logistics – w Hong Kongu. „Wymieniamy paczki z naszymi partnerami globalnymi, a każdy z partnerów korzysta z silnej sieci pozostałych” mówi Rico Back „Wszystkie strony przywiązują dużą wagę do wysokich standardów: wysoka jakość obsługi celnej, krótkie czasy doręczeń, bezpieczeństwo przesyłek i przejrzystość”.

Kompetencje systemów informatycznych i jakość obsługi celnej. Wykorzystywanie nowoczesnej technologii komunikacyjnej oraz informatycznej to standard dla partnerów GLS. Systemy śledzenia drogi przesyłek (Track&Trace ) są tak zintegrowane, by nadawcy mogli sprawdzać statusy swoich paczek od odbioru aż do momentu doręczenia. Tak samo istotna jest jakość obsługi celnej. GLS posiada autoryzację AEO (Autoryzowany Operator Ekonomiczny) od 2009 roku. To skraca czas tranzytu paczek wysyłanych za pośrednictwem GLS do krajów spoza Unii Europejskiej. Partnerzy w poszczególnych krajach dbają obsługę celną importów.

Grupa GLS zamierza kontynuować umacnianie globalnych połączeń w przyszłości. W ważnych regionach ekonomicznych firma już prowadzi negocjacje z potencjalnymi partnerami. „Nasi partnerzy doceniają fakt, że ekspansja sieci GLS skupiona jest stale w Europie. Tym sposobem nie ma problemu konkurencji” mówi Rico Back. „Europa jest i pozostanie naszą główną kompetencją – ale dzięki partnerom jesteśmy w stanie zaoferować naszym klientom wysokiej jakości obsługę paczek na całym świecie.
Więcej: www.gls-poland.com

źródło: etransport.pl
Źródło: myhobby.fora.pl/a/a,799.html